پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
Thursday, 28 March 2024

    قهرمانی تیم فوتسال کودکان کار تحت حمایت بهزیستی درمسابقات فوتسال

    معاون امور اجتماعی بهزیستی خوزستان خبر داد:

    قهرمانی تیم فوتسال کودکان کار تحت حمایت بهزیستی درمسابقات فوتسال

    معاون امور اجتماعی بهزیستی خوزستان از قهرمانی تیم فوتسال کودکان کار در مسابقات فوتسال چهارجانبه در شامگاه گذشته خبر داد و گفت: موسسه خیریه گلشن آل طاها با مجوز بهزیستی و تحت نظارت این سازمان از سال94 مسئولیت ساماندهی کودکان کار و بازمانده از تحصیل شهر اهواز را بر عهده دارد که هم اکنون 270 کودک و خانواده آنها تحت حمایت این موسسه و بهزیستی هستند.

    محمد رضا عباسی تصریح کرد: بهزیستی از طریق این موسسه در ابتدا موضوع شناسایی ،مددکاری و نحوه توانمند سازی کودک و خانواده را در دستور کار خود قرار داد و ضمن عقد قرار داد با یک موسسه استعداد یاب کودکان را بر اساس استعداد و توانائیهایشان تفکیک کرد.

    وی افزود:پس از شناسایی و تفکیک این کودکان بر اساس استعداد ی که داشتند تعدادی از آنها و خانواده هایشان از چتر حمایتی خارج و راهکارهای متفاوتی برای سایر کودکان در نظر گرفته شد که یکی از آنها تشکیل تیم فوتسال کودکان کار بود.

    عباسی بیان کرد:در ابتدا 30نفر از کودکانی که علاقه و استعداد بازی فوتسال را داشتند انتخاب و تحت نظارت یک مربی فوتسال قرار گرفتند و موسسه به همراه کارشناسان بهزیستی برنامه یکساله ای را برای این تیم و جذب استعداد های برتر طراحی کردند.

    معاون امور اجتماعی بهزیستی افزود:این نفرات تحت آموزش و تمرینات مربی قرار گرفته و تدارکات لازم برای تامین لباس و سایر تجهیزات انجام شد و از میان 30 نفر دو تیم 15نفرهA,Bتشکیل شد.

    وی خاطر نشان کرد:در شامگاه گذشته برای شروع یک جام چهارجانبه با سه تیم هم سن و سال مطرح شهراهواز به نامهای نجوم شهرستان کارون،بسیج مقاومت درویشه و مدرسه فوتسال امین با حضور جمعی از پیشکستوان فوتبال و ورزش استان در سالن ورزشی بهزیستی اهواز برگزار شدکه در این مسابقات تیم کودکان کار موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و3 نفر از این کودکان توسط چهره های پیشکسوت و استعداد یاب فوتبال حاضر در سالن برای حضور در تیم های مطرح شهر اهواز انتخاب شدند.

    عباسی ضمن اشاره به سایر خدمات ارائه شده به این کودکان و خانواده های آنان ازجمله برگشت چهارده نفر از این کودکان به چرخه آموزش و آموزش مهارتهای فنی و حرفه ای به اعضای خانواده ،آموزش دروس تقویتی مثل زبان خارجه،کامپیوتر،اردوهای فرهنگی ورزشی در خارج از استان،کمک هزینه ضروری و تحصیلی،اشتغال،پرداخت تسهیلات ودیعه و تعمیر مسکن و... اظهار امیدواری کرد که در ادامه مسیر بتوانیم گامهای بلندتری برای این کودکان نیازمند برداریم.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز92
    دیروز613
    این هفته2582
    این ماه10077
    کل476357

    1403-01-10