پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
Thursday, 28 March 2024

    معاون عمرانی استانداری خوزستان: بر لزوم پیگیری مصوبات کمیته مناسب سازی استان تاکید کرد

    معاون عمرانی استانداری خوزستان در هفدهمین کمیته ستاد مناسب سازی استان با حضور مدیران و نمایندگان دستگاههای عضو بر لزوم پیگیری مصوبات کمیته مناسب سازی استان توسط کلیه دستگاههای عضو تاکید کرد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان فاضل عبیات با بیان اینکه   عدم مناسب سازی محیط های اداری نشان از آشفتگیهای مدیریتی یک دستگاه است، گفت: مدیران دستگاه ها باید  اعتبار مورد نیاز مناسب سازی ساختمان های اداری چه در سطح اداره کل و چه واحد های شهرستانی را در بودجه سالانه خود پیش بینی کنند.

    وی با اشاره به اینکه مناسب سازی مبلمان شهری علاوه بر تسهیل تردد معلولان و افراد با نیازهای خاص ،بر زیبا سازی سیمای شهری تاثیر گذار است ، افزود: کلیه بانک های استان باید شعب خود را به سامانه خدمات بانکی روشندلان ودستگاه های خودپرداز را به سیستم گویا، صفحه کلید برجسته ، اینترنت بانک (نرم افزار متن خوان)، تلفن بانک و همراه بانک تجهیز کنند.

    مدیر کل بهزیستی استان خوزستان:

    مناسب سازی ضرورتی است برای همه افراد جامعه

    مدیر کل بهزیستی استان خوزستان در این جلسه با بیان اینکه مناسب سازی ضرورتی است برای همه افراد جامعه  ونه فقط معلولان و جانبازان ،گفت: ما باید تا آنجائیکه می توانیم موانع را برای تردد افراد با نیازهای خاص برداریم و فرصت مساوی را برای همه فراهم کنیم.

    غلامرضا صدیق راد افزود:در جشنواره شهید رجایی و در موضوع شاخصهای عمومی   کلیه دستگاهها  از نظر مناسب سازی محیط های اداری ارزیابی  می شوند.

    وی تصریح کرد :ارزیابی دستگاه ها  بر اساس 13 شاخص و توسط تیم مناسب سازی استانی و کشوری انجام می شود.

    در پایان  بازدید و ارزیابی  نامحسوس   چند نقطه از شهر اهواز و ساختمان های اداری از نظر مناسب سازی  ، توسط تیمی متشکل  از استانداری ، جامعه معلولین استان و دبیرخانه مناسب سازی  استان در دستور کار قرار گرفت.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز520
    دیروز424
    این هفته2397
    این ماه9892
    کل476172

    1403-01-09