جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۹
Friday, 04 December 2020

    دفتر مدیریت عملکرد

    • دفتر مدیریت عملکرد

    دفتر مدیریت عملکرد شامل زیر گروه های:

    • ارزیابی عملکرد

    • پاسخگویی به شکایات

    • بازرسی

    • سایر وظایف (پیگیری امور مربوط به شورای اقامه نماز)

    شرح وظایف:

    - انجام شاخص های اختصاصی و عمومی ارزیابی عملکرد دستگاه

    - پاسخگویی به شکایات به صورت حضوری، مکتوب، سامانه 30008530

    - تنظیم برنامه های بازرسی مستمر، دوره ای یا موردی از زیرمجموعه های بهزیستی استان (ادارات تابعه، مراکز دولتی و غیردولتی، موسسات، حوزه های تخصصی و...)

    - رسیدگی به و مفاسد اداری از طریق بازرسی های آشکار و پنهان و ارائه گزارش به نهادها و مدیران ذی ربط

    - بررسی و تحقیق صحت و سقم موضوع شکایات و پیگیری موارد تا حصول نتیجه نهایی و اعلام پاسخ به شاکی

    - آموزش و توانمندسازی کارشناسان رابط واحد مدیریت عملکرد با همکاری واحد آموزش

    - ارتباط مستمر با دفتر مدیریت عملکرد سازمان جهت دریافت دستورالعمل ها و خط مشی های جدید

    - پیگیری اجرای مقررات سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم

     

     

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :229-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 7:30 صبح الی 15:30 بعدازظهر

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز23
    دیروز227
    این هفته1468
    این ماه757
    کل106686

    1399-09-14