شنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
Saturday, 20 April 2024

    سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ایذه: دررسانه|۴۷۱۲ مستمری بگیر زیر پوشش بهزیستی ایذه هستند

    ایذه- سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ایذه گفت: کل پرونده‌های موجود در این بهزیستی هشت هزار و ۵۰۰ پرونده است که از این تعداد چهار هزار و ۷۱۲ پرونده به عنوان تحت پوشش و مستمری‌بگیر هستند.

    کیانوش صیدی وند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بهزیستی با شعار هوشمند سازی، محله محوری و سلامت اجتماعی در خانواده وارد گام دوم شده است، افزود: کل پرونده‌های موجود در این بهزیستی هشت هزار و ۵۰۰ فقره پرونده است که از این تعداد چهار هزار و ۷۱۲ پرونده به عنوان تحت پوشش و مستمری‌بگیر هستند.

    وی با بیان اینکه هشت باب منزل با مشارکت قرارگاه خاتم برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی ایذه افتتاح شد، اظهار کرد: همچنین ۱۲ مرکز مثبت با اشتغال مستقیم ۳۶ نفر به بهره‌برداری رسید که خدمات اداره بهزیستی را به صورت محله محور به جامعه هدف ارائه خواهند داد.

    صیدی وند با بیان اینکه به ۴۵ پرونده تسهیلات پرداخت شد، تشریح کرد: پرداخت تسهیلات حوزه اشتغال به معتادان بهبود یافته ۱۷ پرونده بود؛ همچنین شهریه ۲۴۰ دانشجو دانشگاه‌های آزاد، پیام نور، علمی کاربردی و شبانه پرداخت شد.

    سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ایذه با اشاره به پرداخت بیمه ۱۸۳ نفر از زنان سرپرست خانوار تصریح کرد: در ۶ ماه اخیر ۸۰۰ بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

    وی بیان کرد: پنج مؤسسه خیریه به صورت فعال با اداره بهزیستی همکاری می‌کنند.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز526
    دیروز724
    این هفته3969
    این ماه8332
    کل486145

    1403-02-01