یکشنبه, ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
Sunday, 28 April 2024
    Previous Next

    مرکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد و مرکز روزانه توانبخشی در شوش افتتاح شد

    در هفتمین روز از دهه مبارک فجر،یک مرکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد و یک مرکز روزانه توانبخشی خانواده و کودک کم شنوا و ناشنوا با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان شوش به بهره برداری رسید.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،یونس حیاتی رئیس بهزیستی شهرستان شوش در  آیین  افتتاح این مراکز گفت:مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد معجزه  در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع  با ظرفیت اسمی ۳۰ نفر و با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی زیرنظر بهزیستی در شوش راه اندازی شده است.

    حیاتی تصریح کرد :این مرکز اولین ساختمان مطالبق با استانداردهای مراکز بهزیستی جهت بیماران اعتیاد بوده که زمینه اشتغال ۹ نفر را فراهم کرده  است.

    رئیس بهزیستی شهرستان شوش بیان کرد:مرکز توانبخشی روزانه خانواده و کودک کم شنوا و ناشنوای (آواز) نیز تحت نظارت سازمان بهزیستی با ظرفیت اسمی ۳۰ نفر و با اعتباری بالغ بر ۸میلیارد ریال  توسط بخش خصوصی راه اندازی شده است.

    وی با بیان اینکه این مرکز زمینه اشتغال ۸ نفر را فراهم کرده است افزود:هدف از راه اندازی این مرکز ،ارائه  آموزش‌های تربیت شنیداری، گفتاری، خودمراقبتی،آموزش‌های هنری و ورزشی و خودیاری به افراد کم شنوا و ناشنوا است.


    یونس حیاتی در پایان خاطر نشان کرد: ۳مرکز ترک اعتیاد  ،۸ مرکز روزانه توانبخشی،۱مرکز شبانه روزی بیماران اعصاب و روان  و یک مرکز شبانه روزی نگهداری از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست تحت نظارت بهزیستی در شهرستان شوش فعالیت می کنند.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز367
    دیروز910
    این هفته5794
    این ماه13600
    کل491413

    1403-02-09