جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
Friday, 19 April 2024
    Previous Next

    در رسانه|سهم زنان خودسرپرست خوزستان در مبارزه با کرونا؛ تولید۲۲ هزار دستکش و گان

    اهواز - ایرنا- مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: بیش از ۲۲ هزار دست لباس یک بار مصرف برای پرستاران( گان) و دستکش ، برای مقابله با ویروس کرونا، توسط زنان خودسرپرست گروه‌های همیار زیرپوشش بهزیستی خوزستان تولید شد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان به نقل از ایرنا ،غلامرضا صدیق راد روز یکشنبه  بیان کرد:باتوجه به شیوع ویروس کرونا در سطح خوزستان با مشارکت موسسات خیریه و گروه‌های همیار زنان خودسرپرست و کلینیک‌های مددکاری زیرنظارت بهزیستی در برخی از شهرستان‌های استان کارگاه‌های تولیدی راه‌اندازی شد.

    وی افزود: این کارگاه‌ها به صورت روزانه فعال بوده و اقلامی نظیر ماسک، گان ، روکش تخت، روبالشی و روکش کفش در آنها تولید می‌شود.

    مدیرکل بهزیستی خوزستان ادامه داد: از زمان راه‌اندازی این کارگاه ها تاکنون حدود چهار هزار دست گان، ۱۴ هزار عدد ماسک، ۲ هزار و ۵۰۰ عدد روکش کفش،۲هزار روکش تخت و ۳۰۰ دست روبالشی تولید و بین خانواده‌های زیرپوشش و بیمارستان‌ها توزیع شده است.  

    وی ادامه داد: توزیع سه هزار و ۵۰۰ پک بهداشتی شامل الکل، افروز، وایتکس، مایع دستشویی و ظرفشویی به ارزش هر پک سه میلیون ریال، و پنج هزار سبد غذایی هر کدام به ارزش چهارمیلیون ریال شامل ماکارونی، قند، چای ،برنج و یکهزار و ۴۰۰ پوشاک بچه و اقلام دارویی از جمله ویتامین دی و کلسیم با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان از دیگر خدماتی است که توسط زنان سرپرست خانوار در ایام شیوع ویروس کرونا ارایه شده است.

    به گزارش ایرنا ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

     
     

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز212
    دیروز663
    این هفته2931
    این ماه7294
    کل485107

    1403-01-31