جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
Friday, 29 March 2024

    پویش همدلی بخشش اجاره بهای مهدهای کودک آغاز شد

    مدیرکل بهزیستی استان خوزستان از آغاز پویش همدلی به منظور بخشش اجاره بهای مهدهای کودک در روزهای تعطیلی ناشی از کرونا در استان خوزستان همزمان با سراسر کشور، خبر داد.


    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان غلامرضا صدیق راد با اعلام این خبر گفت: با توجه به نگرانی های ناشی از شیوع بیماری کرونا در میان آحاد جامعه و بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا ،از ابتدای اسفندماه 98 ، فعالیت اجرایی کلی مهدهای کودک استان  به صورت حضوری کاملا متوقف شد.

    وی با اشاره به برخی از مشکلات ناشی از تعطیلی 821 مهدکودک در سطح استان و از دست رفتن منابع درآمد آنها بیان کرد: اکثر مهد کودک های تحت نظارت بهزیستی خوزستان استیجاری بوده و بخش عمده مشکلات مهدهای کودک، اجاره بهای بالای آن و عدم امکان پرداخت توسط موسسین این مراکز در این ایام است.

    صدیق راد  ادامه داد: پرداخت هزینه های قابل توجه بیمه (تامین اجتماعی) ، حقوق پرسنل، اقساط تسهیلات  و دیگر فشارهای وارده از سازمان های ذی ربط از دیگر مشکلات پیش روی مهدهای کودک است.

    مدیر کل بهزیستی خوزستان افزود: پیش بینی می شود با توجه به مشکلات اقتصادی ایجاد شده ، مهدهای کودک به عنوان نخستین پرچمداران آموزش و فرهنگ سازی به فرزندان عزیز استان، در سال آینده امکان بازگشایی نداشته و این موضوع تبعاتی چون عدم وجود مراکز معتبر برای سپردن کودکان به ویژه کودکان والدین شاغل را در سال آینده  به همراه خواهد داشت.

    وی  با اشاره به اینکه هدف از پویش همدلی کمک به ادامه حیات مهدهای کودک است اظهار کرد: از کلیه مالکان محترم مهدهای کودک تقاضا می شود با پیوستن به پویش همدلی، با بخشش اجاره بهای مهدهای کودک در روزهای تعطیلی ناشی از کرونا در این امر خداپسندانه یاریگر ما باشند.

    صدیق راد در پایان گفت: اهداء نشان "حامی کودک" و لوح تقدیر به مالکانی که کل یا بخشی از اجاره مهدهای کودک را در زمان تعطیلی ناشی از ویروس کرونا بخشیده اند، پاسداشت کوچکی در راه قدردانی از این عزیزان خیر و نوع دوست است.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز437
    دیروز613
    این هفته2927
    این ماه10422
    کل476702

    1403-01-10