پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
Thursday, 28 March 2024
    Previous Next

    به مناسبت هفته بهزیستی مرکز جامع مداخله در بحرانهای فردی،اجتماعی و خانوادگی اهواز افتتاح شد

    عصر امروز چهارشنبه، بیست و پنجم تیرماه 99 همزمان به مناسبت سالروز چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی با شعار "بهزیستی در گام دوم؛ شفافیت، تحول خدمت، ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده" ساختمان جدید مرکز مداخله در بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی بهزیستی در کلانشهر اهواز با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان ،مدیرکل بهزیستی و جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان مدیرکل بهزیستی  در آیین افتتاح این مرکز گفت: بهزیستی به عنوان یک نهاد اجتماعی، عنصری اثرگذار در فرآیند کاهش و کنترل آسیبهای اجتماعی است.
    غلامرضا صدیق راد با اشاره به فعالیت مراکز اورژانس اجتماعی در  21 شهرستان افزود: مرکز مداخله در بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی یکی از چهار فعالیت اصلی برنامه اورژانس اجتماعی با هدف خدمت رسانی بهینه به گروه هدف سازمان است.
    وی همچنین عنوان کرد: همزمان با افتتاح این مرکز، ساختمان های اورژانس اجتماعی در 6 شهرستان به صورت آنلاین و ارتباط مستقیم با استاندار در شهرستانهای آبادان، شوش، باوی، دشت آزادگان، شادگان، خرمشهر نیز که به طور کامل بازسازی و تجهیز شده بودند ، مورد بهره برداری قرار گرفتند.
    مدیرکل بهزیستی خوزستان اظهار داشت: مرکز مداخله در بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی اهواز با هدف ارتقاء سطح دانش و آگاهی و توانمندی های افراد آسیب دیده و کمک به درک موقعیت خود در شرایط بحرانی از طریق ارائه خدمات تخصصی و تیمی به موقع اقدام می نماید.
    صدیق راد ادامه داد: مداخله موثر به منظور کاهش جرایم و جلوگیری از تشدید بحران و آسیب های اجتماعی و کاهش صدمات بر اقشار در معرض آسیب از دیگر اهداف این مرکز است.
    وی در پایان گفت: هدف غایی تمامی خدمات ارائه شده در مراکز مداخله در بحران های فردی و اجتماعی، بازتوانی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی و بازگرداندن آنها به چرخه دوباره زندگی است.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز57
    دیروز613
    این هفته2547
    این ماه10042
    کل476322

    1403-01-10