یکشنبه, ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
Sunday, 28 April 2024

    پیام مدیر کل بهزیستی خوزستان به مناسبت هفته بهزیستی

    کریمیان مدیر کل بهزیستی استان خوزستان در پیامی ،آغاز هفته بهزیستی و چهل و سومین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی را تبریک گفت.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان ،متن پیام به شرح زیر است.

    بسم الله الرحمن الرحیم

    بی تردید یکی از مفاهیم بنیادین در حوزه سلامت، مفهوم بهزیستی به معنای رفاه و آسایش همگانی و ارتقاء سطح زندگی افراد جامعه  است.

    سازمان بهزیستی با درک وظیفه خطیر خود در حوزه سلامت اجتماعی و با تکیه بر نیروهایی متخصص و توانمند،  همواره کوشیده است تا با حفظ کرامت انسانی، در راستای ایفای نقش حیاتی خویش در خدمت رسانی و حمایت از اقشار آسیب پذیر، تامین آرامش روانی، توسعه به زیستن،  برنامه ریزی برای رفاه و رفع نیازهای اساسی جامعه هدف و حرکت در مسیر عدالت اجتماعی گام بردارد.


    اکنون در چهل و سومین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی مفتخریم که با تلاش های بی دریغ همکاران گرانقدر خود در سازمان بهزیستی و شرکای اجتماعی عزیزمان  نقطه اتکاء و اعتماد نیازمندترین اقشار جامعه محسوب شده و طیف وسیعی از خدمات را در دایره زمانی قبل از تولد تا  سالمندی ارائه می نماییم.


    اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بهزیستی با شعار "برای مردم،برای بهزیستن" به عموم همکاران در بهزیستی سراسر کشورو خانواده بزرگ بهزیستی ، مراتب قدردانی خویش را از نیروهای خدوم و دلسوزدر بهزیستی خوزستان که همواره در راستای جلب اعتماد و رضایتمندی ذی نفعان و کاهش آلام دردمندان و  بهتر ساختن زندگی دیگران و کاستن از آسیبهای اجتماعی گام بر می دارند اعلام می دارم و از خداوند منان  برای ایشان   توفیق و عزت و سربلندی روز افزون خواستارم.

    مهران کریمیان 

    مدیر کل بهزیستی استان خوزستان

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز244
    دیروز910
    این هفته5671
    این ماه13477
    کل491290

    1403-02-09