دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
Monday, 29 April 2024
    Previous Next

    نشست هماهنگی گرامیداشت هفته ناشنوایان و سالمندان در بهزیستی خوزستان

    بعد از ظهر امروز ،نشست هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت هفته ناشنوایان و سالمندان به ریاست مدیر کل و با حضور معاونین توانبخشی و پیشگیری ،مسئول روابط عمومی ،مسئول بازرسی ،مسئول امور بانوان و کارشناسان حوزه توانبخشی بهزیستی استان و ،مدیر بهزیستی اهواز برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،در ابتدا معاون توانبخشی و مسئول روابط عمومی بهزیستی استان گزارشی از اقدامات و برنامه های  اجرا شده و در دست اجرا  ارائه و سایر حاضرین نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند .

    در ادامه، مهران کریمیان، مدیر کل بهزیستی خوزستان ،  بر برنامه ریزی و هماهنگی لازم به منظور برگزاری هرچه بهتر برنامه های تدارک دیده شده بر اساس روز شمار این هفته ها  تاکید کرد.

    کریمیان بیان کرد: برخی از ناشنوایان   علیرغم داشتن بعضی محدودیتهای جسمی به موفقیتهای ارزشمند علمی ،ورزشی ،هنری و.. دست پیدا کرده اند که این هفته فرصت مغتنمی  برای تقدیر از این عزیزان نخبه  و موفق و  همچنین تکریم سالمندان عزیز است.

    مدیر کل بهزیستی استان خوزستان با تأکید بر لزوم تقویت مشارکت اجتماعی سالمندان، مدیریت اوقات فراغت، ورزش، بهداشت، سلامت، ارتقاء رفاه و وضعیت معیشتی، گسترش فضاهای آموزشی و توانبخشی سالمندی و برخورداری یکسان سالمندان از حقوق شهروندی افزود:سازمان بهزیستی ازجمله متولیان خدمات حمایتی، رفاهی و توانبخشی به جامعه هست ،که بیش از نیم قرن است که خدمات خود را به سالمندان عزیز در دو محور خانواده و مراکز شبانه روزی ارائه می کند.

    گفتنی است بازدید از مراکز وتکریم سالمندان با حضور مسئولان استانی و محلی،نشست با انجمن ها و مسئولان مراکز ناشنوایان و سالمندان،برگزاری جشن ویژه سالمندان،جشنواره غذا ،اردوهای تفریحی،جلسه آموزشی با موضوع طب سالمندی،حضور مسئولان در برنامه رادیویی و تلویزیونی و تشریح خدمات بهزیستی به ناشنوایان و سالمندان ،پخش زیر نویس و گزارشهای  خبری و تلویزیونی از شبکه استانی صدا و سیما،بخشی از برنامه های در حال اجرا و تدارک دیده شده بهزیستی خوزستان  به مناسبت هفته ناشنوایان و سالمندان  است.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز705
    دیروز500
    این هفته2115
    این ماه14438
    کل492251

    1403-02-10