دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
Monday, 29 April 2024
    Previous Next

    عملکرد معاونت پیشگیری بهزیستی خوزستان در شش ماهه اول سال بررسی شد

    بعد از ظهر امروز ،در جلسه شورای معاونین بهزیستی خوزستان عملکرد معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی در شش ماهه اول سال جاری تشریح و نقد و بررسی شد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،مدیر کل  بهزیستی استان  در این جلسه بیان کرد:به منظور برنامه ریزی مناسب در طول سال  و بالا بردن بهره وری و بهبود فرآیند خدمات سازمان ، عملکرد حوزه های مختلف به صورت تخصصی بررسی می شود.

    مهران کریمیان تصریح کرد:ارائه گزارش عملکرد توسط معاونین و مسئولان حوزه ها و کارشناس مسئولان دفاتر، مقایسه عملکرد آماری دفاتر تخصصی با سایر استانها و رتبه و جایگاه دفتر نسبت به سایر استانها،ارائه برنامه های سال جاری و چالشها  و مشکلات مهم هر دفتر وراهکارها و  پیشنهادهای سازنده  و معرفی سه شهرستان برترو ۳ شهرستانی که عملکرد قابل قبولی در شاخص ها ندارند با ذکر دلایل ،قوانین بالا دستی مربوط به هر دفتر و نحوه پیگیری آنها، مواردی هستند که در جلسات شورای معاونین مطرح و پیگیری خواهد شد.

    کریمیان  در پایان جذب شرکای اجتماعی بهزیستی را مهم بر شمرد و افزود: هم افزایی بهزیستی شهرستانها با سایر دستگاهها  ودعوت از مسئولان  جهت شرکت در برنامه ها و تشریح خدمات و فعالیتهای بهزیستی  برای مدیران و متولیان سلامت اجتماعی به منظور آشنایی با خدمات ارزشمند  و وظایف سنگین  سازمان از اهمیت بالایی  برخوردار است.

    گفتنی است در این جلسه سرپرست معاونت امور توسعه پیشگیری  و مسئولان دفاتر پیشگیری از معلولیتها ،اعتیاد،آسیبهای اجتماعی و مشاوره و خدمات روانشناختی، گزارش مبسوط و جامعی از فعالیتهای صورت گرفته در شش ماهه اول سال جاری و چالشها و پیشنهادات   را بیان و سایر اعضا نیز نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز700
    دیروز500
    این هفته2110
    این ماه14433
    کل492246

    1403-02-10