پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
Thursday, 16 May 2024

    نشست هم افزایی مدیر کل بهزیستی خوزستان با نماینده مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر

    صبح روز دوشنبه ۲۴ مهرماه، نشست هم افزایی مدیر کل بهزیستی خوزستان با نماینده مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر با حضور معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی خوزستان و رئیس بهزیستی شهرستان ماهشهر برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان،مهران کریمیان مدیرکل بهزیستی  هدف از برگزاری این نشست را بررسی زمینه های همکاری به منظور خدمت رسانی به جامعه هدف تحت پوشش به ویژه در شهرستان بندر ماهشهر عنوان کرد و گفت:  بهزیستی خوزستان، چند هزار نفر از شهروندان خوزستانی را به صورت مستقیم و غیر مستقیم تحت پوشش خدمات و کمک‌های خود دارد  که اداره کردن این اجتماع بزرگ، بدون کمک نیکوکاران، بسیار دشوار خواهد بود.

     کریمیان افزود: کمک به ایتام و زنان سرپرست خانوار، همراهی با مراکز نگهداری شبانه روزی بهزیستی، رفع نیازهای خانوارهای دارای عضو معلول، کمک به تامین مسکن و اشتغال مددجویان و... از جمله برخی از مسائلی است که می تواند زمینه همکاری بهزیستی با شرکت ها، نهادها و خیرین باشد.

    گفتنی است در این نشست راه های کمک رسانی به مددجویان بهزیستی از طریق منطقه ویژه اقتصادی بندر ماهشهر مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد طرفین نسبت به تسهیل شرایط جلب و جذب کمک های خیرین  همکاری لازم را داشته باشند.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز238
    دیروز522
    این هفته2890
    این ماه8416
    کل501242

    1403-02-27