شنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
Saturday, 27 April 2024
    Previous Next

    تقدیر مدیر کل بهزیستی خوزستان از کارکنان و معلولان موفق جوان

    ظهر امروز به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان،مدیر کل بهزیستی استان خوزستان از کارکنان جوان بهزیستی استان و تعدادی از افراد جوان و نخبه دارای معلولیت تقدیر کرد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،مهران کریمیان ،مدیر کل بهزیستی در نشست با جوانان نخبه دارای معلولیت و کارکنان جوان بیان کرد:جوانان جامعه هدف و کارکنان جوان سرمایه های اصلی و موتور محرکه  سازمان هستند.

    کریمیان گفت:  از برنامه های تحولی سازمان هوشمند سازی و کارآمدی است که جوانان مستعد در بهزیستی با تکیه بر فناوریهای نوین می توانند  در راستای هوشمند سازی خدمات  و  افزایش بهره وری، شکوفایی استعدادهای جامعه هدف ،روان سازی خدمات و توانمندسازی خدمت گیرندگان گامهای موثری بردارند. 

    وی تصریح کرد:ما از کارکنان جوان سازمان انتظار داریم ایده های نو ارائه بدهند و بدنبال نسلی  از کارکنان جوان هستیم تا با امید آفرینی و برنامه سازی  روند خدمات رسانی به جامعه هدف را تسهیل و تسریع کنند و به همین منظور تشکیل اتاق فکری متشکل از جوانان خلاق و  خوش فکر جهت تولید ایده های خلاقانه  ضروری به نظر می رسد.

    مدیر کل بهزیستی خوزستان با تاکید بر امید آفرینی و  بیان دستاوردها و خدمات سازمان و حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند ماه  افزود:اقدامات خوبی  در سال جاری شده است که یکی از این موفقیت ها پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال  به یک هزار و ۵۷۹ مددجوی تحت پوشش و نهضت مهارت آموزی مخصوصا در زمینه کسب و کار بوده که این امر  با مشارکت جامعه هدف و تلاش و رغبت سنجی خوب همکاران صورت گرفته است.

    مهران کریمیان با بیان اینکه مهارت آموزی در همه زمینه ها امری ضروریست ،خاطر نشان کرد:موفقیت در پی کسب مهارت به دست می آید و انسان ماهر هیچگاه بیکار نخواهد ماند.

    وی   افزود: امسال بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض ساخت و خرید مسکن به جامعه هدف پرداخت شده است که این مبلغ دو نیم برابر سال گذشته بوده و بی سابقه است.

    کریمیان در پایان یاد آور شد:بهزیستی  یک سازمان تسهیلگر  است و ایجاد کننده کار و مسکن نیست  و اگر این تسهیلگری به خوبی صورت بگیرد  و مشکل مسکن و اشتغال جامعه هدف مرتفع شود قطعا عمده مشکلات آنها حل خواهد شد.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز772
    دیروز821
    این هفته5289
    این ماه13095
    کل490908

    1403-02-08