شنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
Saturday, 27 April 2024
    Previous Next

    ‎مجتمع قضایی -حمایتی شوق زندگی در  اهواز به بهره برداری رسید

    ‎صبح امروز  پنجشنبه ۳ اسفندماه باحضور دادستان کل کشور، معاون حقوق عامه وپیشگیری ازوقوع جرم دادستانی کل کشور ، مسئولان قضایی استان ،مدیر کل بهزیستی و شهردار اهواز  و جمعی از مسئولان دستگاههای متولی ،مجتمع قضایی -حمایتی "شناسایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی شوق زندگی "در اهواز به بهره برداری رسید.

    ‎به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان،مهران کریمیان مدیر کل بهزیستی خوزستان در حاشیه این مراسم بیان کرد:یکی از برنامه های تحولی و نوین قوه قضاییه و دولت سیزدهم برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی  راه اندازی مجتمعهای شوق زندگی در کلان شهرهاست.

    کریمیان  افزود:این مجتمع ها با هدف ارائه  الگوهای نوآورانه ،هم افزا  و جامع جهت حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی و محجورین راه اندازی می شوند.

    وی گفت:مجتمع شوق زندگی نمادی از تعامل  و هم افزایی قوه قضاییه ،شهرداری ،بهزیستی و دستگاههای مختلف دولتی و موسسات و NGO های غیر دولتی  برای ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی به خصوص کودکان و زنان است.

    مدیر کل بهزیستی تصریح کرد:به دلیل پراکندگی امور مربوط به آسیب دیدگان اجتماعی در دستگاههای  مختلف و زمان بر بودن رسیدگی ها و تاخیر و تعلل دررسیگی به پرونده های افرادآسیب دیده ،این مجتمع  به عنوان یک میز خدمت واحد متشکل از ۱۸ دستگاه متولی  به همراه موسسات و NGOهای غیر دولتی راه اندازی شده تا با هم افزایی ،انسجام،تعامل و اتحاد بتوان گامهای موثری در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی  کودکان و زنان  در استان خوزستان برداشته شود.

    کریمیان  خاطر نشان کرد:رویکرد این مجتمع ها پیشگیرانه ،حمایتی و مددکارانه بوده تا از این طریق بتوان  شوق و اشتیاق زندگی در افراد آسیب دیده  اجتماعی و کسانی که دارای بحرانهای روحی و روانی شده اند ایجاد کند.

    وی در پایان ابراز امیدواری کرد که  باراه اندازی این مجتمع موضوعاتی همچون تسریع درفرزند خواندگی ، ساماندهی کودکان کاروخیابانی وتوانمندسازی وبازپیوند آسیب دیدگان به جامعه سریعتروبهتراز گذشته انجام شود.

     

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز656
    دیروز821
    این هفته5173
    این ماه12979
    کل490792

    1403-02-08